Monday 16 February 2015

Folyolu Tahmin Oyunu


Süre: Seçilen eşya adedine göre değişebilir.
Dağınıklık:2

Malzemeler: 
Folyo
Evdeki oyuncaklar veya evdeki diğer tüm eşyalar

Bu sefer temalı oyun grubu etkinlikleri yerine tek bir oyun var. Ayı temasının içinde bahsetmiştim, folyoya sarılı nesneleri tahmin etme ve folyoları çıkarıp doğru bilip bilmediğini görme.




Oyuncaklarını sarıp önüne koydum ve içinde ne var tahmin etmesini istedim. İlk birkaç taneyi açarken tahmin söylemedi, sanırım içinden çıkan şeyi ve neler olacağını daha çok merak ediyordu. Sonra tahminde bulunmaya başladı. Oynamak hoşuna gidince birkaç tur folyolama yaptım.

Hepsi bitince sen sakla dedim. Folyolara kendi sarmaya başladı. Bana göstermeden sarmaya çalışması ve ben tahminde bulunup açarken heyecanlanması oldukça keyifliydi. 

Instagram hesabına bir video ekledim. (Instagram hesabı: kirmizidomatesci









No comments:

Post a Comment